1. Gyakorta hallani a témát felszínesen ismerőktől
- Az eredményeim beszéljenek rólam. Ennyinek elégnek kell lennie!
- Miért kellene erőszakosan nyomulnom?
- Nem akarom megjátszani magam.
- Nem vagyok az a magamutogatós típus.
- A cég pénzén villogjak?
2. Ahogy Dr. Serényi János, a Personal Branding egyik hazai úttörője látja
- A vezetők személyes márkájának sikeres, folyamatos építése együttesen szolgálja az adott vállalat és az érintett személy érdekeit.
- A tudatos, sokrétű munka során a fejlesztendő „márkára” nem erőltetünk hozzá nem illő, tőle kifejezetten távol álló teendőket, viselkedési formákat. Professzionális keretek között a módszerek, az eszközök kiválasztása maximálisan cégre, célokra és egyénre szabott.
- A márkaépítés során az adott vezető nem vesz fel egy álarcot. Nem színészkedik. Szakértő segítségével csupán a meglévő előnyös vonásait kiemeljük, újabb erősségeit fejlesztjük ki, gyengeségeit elhalványítjuk. Maszkról nem, legfeljebb egy kis sminkről beszélhetünk. A csapat és az egyén közös érdekében.
3. Ahogy Warren Buffett, a világ egyik legsikeresebb üzletembere látja
„Fontos, hogy Neked is legyen jól felépített márkád, speciális üzenetrendszered. Ennek hiányában lenullázod a tartós üzleti sikerek lehetőségeit.”
További cikkek