1. Gyakorta hallani a témát felszínesen ismerőktől

  •  Az eredményeim beszéljenek rólam. Ennyinek elégnek kell lennie!
  •  Miért kellene erőszakosan nyomulnom?
  •  Nem akarom megjátszani magam.
  • Nem vagyok az a magamutogatós típus.
  • A cég pénzén villogjak?

2. Ahogy Dr. Serényi János, a Personal Branding egyik hazai úttörője látja

  • A vezetők személyes márkájának sikeres, folyamatos építése együttesen szolgálja az adott vállalat és az érintett személy érdekeit.
  • A tudatos, sokrétű munka során a fejlesztendő „márkára” nem erőltetünk hozzá nem illő, tőle kifejezetten távol álló teendőket, viselkedési formákat. Professzionális keretek között a módszerek, az eszközök kiválasztása maximálisan cégre, célokra és egyénre szabott.
  • A márkaépítés során az adott vezető nem vesz fel egy álarcot. Nem színészkedik. Szakértő segítségével csupán a meglévő előnyös vonásait kiemeljük, újabb erősségeit fejlesztjük ki, gyengeségeit elhalványítjuk. Maszkról nem, legfeljebb egy kis sminkről beszélhetünk. A csapat és az egyén közös érdekében.

3. Ahogy Warren Buffett, a világ egyik legsikeresebb üzletembere látja

„Fontos, hogy Neked is legyen jól felépített márkád, speciális üzenetrendszered. Ennek hiányában lenullázod a tartós üzleti sikerek lehetőségeit.”

További cikkek