konfliktuskezelo-kommunikacio-smallKonfliktuskezelő Kommunikáció

A kommunikációs technikák elméleti ismerete önmagában nem sokat ér, ha mindez nem párosul a konfliktusok tudatos elkerülésének, illetve megoldásának gyakorlati tudástárával. A világszerte sok száz vállalat, intézmény által használt program során valamennyi kommunikációs folyamat legkritikusabb elemének, az EMBERI TÉNYEZŐ-nek – nehéz helyzetekben történő – hatékony kezelésére fókuszál a fejlesztési folyamat.

Program

  • A „vészhelyzetek” időben történő felfedezése
  • Az egymástól eltérő kommunikációs stílusok felismerése
  • A számunkra ma még meg nem értett stílusú emberekkel történő kommunikáció
  • Meggyőzés, befolyásolás empátiával és nyugalommal
  • Nehéz emberek, nehéz helyzetek kezelése
  • Erőszakmentes kommunikáció
  • Kreatív perspektívaváltás

Eszközök

  • A műhelymunka résztvevői szerep- és helyzetgyakorlatokon keresztül, életszerű szituációkban próbálhatják ki és fejleszthetik magukat
  • A konfliktushelyzetek „stresszmentesítésének” gyakorlása
  • A videós esettanulmányok által bemutatott konfliktushelyzetek elemzése
  • Csapat coaching néhány kiemelt technikájának gyakorlása

Kiknek ajánljuk?

Mindenkinek, akinek fontos, hogy akár az üzleti-, akár a magánéletben úgy tudja kezelni a konfliktusokat, hogy kommunikációja célba érjen, meggyőző maradjon.

A „Konfliktuskezelő kommunikáció” fejlesztőprogram a következő eredmények elérését biztosítja:

  • Objektív képet kapunk a saját kommunikációs stílusunkról.
  • Megtanuljuk, hogyan azonosítsuk gyorsan, hatékonyan mások kommunikációs stílusát.
  • Megismerjük azokat a módszereket, amelyek segítségével meggyőzően kommunikálhatunk.
  • Megtudjuk, hogy a különböző kommunikációs stílusú emberek milyen megfontolások alapján, milyen módon hoznak döntéseket.
  • Gyakorlati példák segítségével ismerjük meg az asszertív és az empatikus kommunikáció alkalmazásának szükségességét, lehetőségeit.
  • Módszeres folyamaton keresztül ismerhetjük meg, hogy milyen módon tudunk befolyásolni másokat.
  • Elsajátítjuk, hogyan kommunikáljunk a számunkra ma még meg nem értett stílusú emberekkel.
  • Bizonyítottan hatékony kommunikációs eszközparkra tehetünk szert.

A siker jól érzékelhető az ügyfél-elégedettség növekedése, a javuló cégen belüli és kívüli kapcsolatok erősödése révén.

Felkeltettük érdeklődését?

Ne habozzon megkeresni minket az alábbi email címen, vagy igényeljen további információkat a lenti gombra kattintva!